Powered By Blogger

Pedang Masa

Pedang Masa
Waktu umpama pedangtajam, kalau kita tak memotong, ia akan memotong kita..Apa yg d tunggu??Kalau tak sekarang, bila lg??Kalau tak di sini d mana lg??Kalau tak aku, siapa lg??

Thursday, July 15, 2010

Syukur atas KurniaanNya..


Arini masa tgh bawa kete stuck dalam jammed..pikiran aku merewang jauh..Mengenang kembali perjalanan hidupku..Alhamdullilah..aku bersyukur..teramat2 bersyukur..Sesungguhnya Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang..Aku sentiasa dapat apa yang aku inginkan..Syukur..aku sentiasa mendapat pertolongan dari-Nya..walau ader sedikit luka ttp Allah memberikan seribu kebahagian dengan pulangan yang tidak terhingga..Setiap yang berlaku mmg ader hikmahnya..Aku bahagia dgn sedikit luka itu kerna dgn itu aku belajar ttg hidup..xsemua sempurna seperti yang kita rancang..tp kerna luka itu gak aku mampu bangun dan terus tabah utk hadapi sebarang kemungkinan..Terima Kasih Allah..Engkau sentiasa menunjukkan aku Jalan-MU..Walau kadangkala aku sering juga melupakanMu namun Engkau xpernah melupakan aku..Engkau Maha berkuasa di atas segala-galanya..mmg aku ni nakal skit tp Engkau mengajar aku dgn menghantar ujian-ujianMu yang sentiasa akan membuatku kembali mengingatiMU..Syukur atas nikmat kurniaanMu..Moga aku sentiasa d bawah lindungan kasihMu..Langkahku takmungkin dapat membeli syurgaMu tetapi syukurku semoga mendapat RahmatNya..Aku umpama si Hina papa, walau sejuta langkahku, belum tentu dapat membayar kasihMu..sembahku dalam penghambaan menuju cinta-Nya..AMIN

No comments:

Post a Comment